Peter van der Velde was hier in september 2009 met 2 personen, betaalde € 13 en schrijft: Aantal keer geweest en heerlijk eten afgehaald! Totdat we op een zondagavond het volgende afhaalden; twee Telo Bakkeljauw, een Broodje Garnalen en een Broodje Bakkeljauw. In het Broodje Garnalen(waar helaas veel minder smaak aan zat dan gebruikelijk) zat een stukje ijzerdraad van 1,5 cm en de twee Telo waren slap, vet, dus niet goed gebakken. Gebeld met een mevrouw in de keuken die vertelde dat ze wist dat de olie niet heet genoeg was toen ze de Telo er in deed(!) en het ijzerdraadje zal wel in het broodje hebben gezeten, \'mensen klagen wel vaker dat er iets in zit zoals een steentje of een haar\'. We kunnen alleen ons geld terugkrijgen voor de Telo als we ze meteen terug komen brengen. Nadat we uitgelegd hebben dat we op het punt staan om weg te gaan en geen tijd meer hebben om helemaal terug te komen worden we kortaf afgewimpeld. Toch maar even snel teruggebeld en om de eigenaar gevraagd. Ook deze weet inmiddels dat de Telo in te koude olie is gegooid, toch eist hij dat we terug komen met deze Telo, een andere manier van compensatie is niet mogelijk.(we haalden daar elke zondag eten). Dus onze mening; na een onomstotelijk gegronde klacht zeer klant-onvriendelijk te woord gestaan. Wij kunnen er met onze pet niet bij dat mensen zo met hun vaste klanten omgaan terwijl zowel de keuken als directie weet en toegeeft dat de fout bij hun ligt. \'Volgende week krijgt u gratis twee Telo\' en excuses is alles waar we op gehoopt hadden, echter moeten wij nu helaas met een rot gevoel op zoek naar een ander afhaalrestaurant. Cijfer: 1