Dorstseweg 14
(In de buurt)
4854 NB
Bavel
Telefoon: 0161-431599
Fax: 0161-433601
Website: http://www.accountenz.nl
Wij zijn een hecht team van specialisten op financieel en fiscaal gebied. Met onze dienstverlening zijn wij voortdurend bezig om op een innovatieve, professionele, betrouwbare en persoonlijke wijze het resultaat voor onze cliënten te verbeteren. Bij ons zijn de zaken van onze cliënten in goede handen, waardoor zij zich kunnen richten op ondernemen en leven.
In het kort
accountenz, breda is al sinds 1951 specialist in het ondersteunen van regionale ondernemers door middel van financieel, juridisch en fiscaal advies. Betrouwbaarheid, kwaliteit, betrokkenheid en transparantie zijn de kernwaarden die de stijl van accountenz, breda kenmerken.
Regionaal bekend
Ons accountantskantoor is in haar huidige vorm sinds 1993 gevestigd in Bavel. Hierdoor treft u in accountenz, breda dan ook een gesprekspartner die uw regio zeer goed kent. Wij kennen de wensen van de plaatselijke ondernemers en laten hen profiteren van onze goede relaties met onder andere de lokale banken, belastingdienst, ondernemers-organisaties en overige partijen uit ons regionale netwerk.
Onze organisatie
Momenteel hebben we 20 medewerkers die er constant naar streven om u optimaal van dienst te kunnen zijn. Gedreven en deskundige specialisten waarvan de meeste al zeer lang aan ons kantoor verbonden zijn. Naast onze kwalitatief sterke accountancy afdeling beschikken wij tevens over een bovengemiddeld goed bezet adviesteam met 3 fulltime fiscalisten, een gecertificeerd pensioenspecialist en een gecertificeerd financieel planner.
Werkwijze
Onze accountants, adviseurs en fiscalisten werken binnen onze platte organisatiestructuur altijd in teamverband, waarbij steeds het streven naar het beste resultaat voor u voorop staat, rekening houdend met uw specifieke situatie en wensen. Iedere cliënt kan rekenen op een vaste relatiebeheerder; "één die niet steeds wisselt". Hij/zij kent uw situatie en is in staat, door de persoonlijke vertrouwensrelatie die ontstaat, u zowel zakelijk als privé optimaal van dienst zijn.
Op een informele, laagdrempelige manier staat onze geïntegreerde aanpak aan de basis van een jarenlange samenwerking. Dit alles op een volledig transparante wijze, waarbij u weet waarmee we bezig zijn en wat u uiteindelijk kunt verwachten bij de afrekening. We bieden concurrerende tarieven en houden onze kosten laag door efficiënt te werken.
Onze cliënten
Onze cliënten zijn afkomstig uit vrijwel alle sectoren die in deze regio actief zijn, waaronder de detailhandel, groothandel, industrie en de zakelijke dienstverlening. Van ZZP-ers, eenmanszaken, VOF’s, eenmans-BV’s tot uitgebreide BV-structuren en uiteenlopend van kleinbedrijven tot middelgrote ondernemingen. Al deze bedrijven hebben echter met elkaar gemeen dat ze allemaal prijs stellen op een actieve persoonljjke benadering, visie, concrete resultaten en professionele uitvoering van onze dienstverlening.
Onze Startersdesk
Gezien het toenemende aantal startende ondernemers hebben wij sinds 1 januari een speciale startersdesk opgericht. Dit is de plek in onze regio waar u moet zijn voor een complete en professionele begeleiding bij de start van een onderneming, met aantrekkelijke startersvoorwaarden. Kent u (potentiële) starters in uw omgeving en gunt u hen de best denkbare start, laat ze dan contact met ons opnemen.
» Geef uw bedrijf gratis wereldwijde aandacht met BizzDex.com
|
|